اخبار «بازگشت ِتیم پرسپولیس، با نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا» را در خبر ورزشی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۱- ۱۳:۵۰

بازگشت ِتیم پرسپولیس، پس از کسب عنوان نایب قهرمانی از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا در حالی دیشب به تهران بازگشت که سرمربی سرخپوشان ناراحت از عملکرد مدیران این باشگاست.

هفته چهاردهم لالیگا / رئال با برتری مقابل ایبار به رده دوم فوتبال باشگاه های اسپانیا صعود کرد

در ادامه هفته چهاردهم لالیگا، دیشب، رئال مادرید در مصاف با میزبانش ایبار ۳ - یک به پیروزی رسید تا سومین برد متوالی شاگردان زیدان رقم بخورد. بنزما، مودریچ و واسکز گل‌های کهکشانی‌ها رو به ثمر رساندند.

تک گل ایبار رو هم کیکه زد. رئال با این برد ۲۹ امتیازی و با اتلتیکوی ِصدرنشین هم امتیاز شد، ولی با تفاضل گل کمتر  در رده دوم ایستاد. در دو بازی دیگه گرانادا با دو گل بتیس رو برد و کادیز هم با همین نتیجه به ختافه باخت.  

لیگ برتر فوتبال انگلیس ،/ لسترسیتی جای تاتنهام رو در رده دوم گرفت

منچستریونایتد به رده سوم رسید. از هفته چهاردهم لیگ جزیره؛ تاتنهام دومین شکست متوالیشو مقابل لسترسیتی تجربه کرد.

جیمی واردی از روی نقطه پنالتی و توبی آلدِر-ویرلد - بازیکن تاتنهام برای لستر گل زدند. تاتنهام با این باخت ۲۵ امتیازی ماند، اما لسترسیتی با ۲۷ امتیاز به رده دوم صعود کرد.  

در دیگر بازی حساس، منچستریونایتد مقابل لیدزیونایتد جشنواره گل به راه انداخت و این تیم را با حساب ۶ - ۲ شکست داد. مک تومینای و برونو فرناندز هرکدوم دو گل و لیندلوف و جیمز یک گل در این بازی زدند. منچستریونایتد با این برد ۲۶ امتیازی شد و به رده سوم امد.

در دیگر بازی  استون ویلا با سه گل مقابل وست برومویچ به برتری رسید. در ادامه بازی های این هفته  امشب برنلی با ولورهمپتون و چلسی با وستهم دیدار می کند.

آخرین شب هفته سیزدهم فوتبال سری آ ایتالیا  با برد تیمهای میلان، اینتر، لاتسیو و شکست رم 

در مهمترین بازی‌های دیشب، میلان ۲ - یک ساسولو رو شکست داد و در صدر جدول ۳۱ امتیازی شد. در این دیدار لیائو - بازیکن میلان با زدن گل در ثانیه ۶ بازی، سریع‌ترین گل تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی را به نام خود ثبت کرد.

اینتر ۲ - یک اسپِتزیا رو مغلوب کرد. شاگردان کونته با ۳۰ امتیاز در تعقیبه میلان هستند. رم ۴ - یک مغلوب آتالانتا شد و سومین باختِ فصلش را تجربه کرد. لاتسیو با دو گل مقابل ناپولی به برتری رسید. بنونتو با همین نتیجه جنوا را شکست داد و بازی کالیاری با اودینزه هم یک - یک مساوی شد.

لیگ برتر بسکتبال / شیمیدر و ذوب آهن به مصاف هم می روند

لیگ برتر بسکتبال شیمیدر و ذوب آهن در حالی برابر هم به میدان می روند که هر دو تیم بازی قبلیشونو با برد پشت سر گذاشتند. در مهمترین مسابقه از گروه ب این رقابتها، شیمیدر قم و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ به مصاف هم می روند.

هر دو تیم از مدعیان این فصل محسوب می شوند و تقابل شاگردان سابق هاشمی مانند اصلانی، مشایخی و یوسفوند با این مربی می تواند نوید یک بازی جذاب را بدهد. از ساعت ۱۸ هم آینده سازان با شهرداری بندرعباس رو به رو می شود. آینده سازان در انتهای این گروه قرار دارد. 

پدیده ای در کشتی گیر از تیم مقاومت بسیج قم

امیر عبدی، فرنگی کار ۱۸ ساله قمی، در لیگ کشتی به عنوان پدیده این رقابتها معرفی شد. در گزارشی با این ورزشکار خوش آتیه بیشتر آشنا می شویم.

پیروزی خجسته اسلامشهر در آخرین بازی  مقدماتی لیگ برتر والیبال

تیم خجسته اسلامشهر آخرین بازیش را در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال با پیروزی به پایان رساند.
در نخستین دیدار امروز از مرحله مقدماتی در گروه ب، تیم خجسته اسلامشهر، در سه ست متوالی مقابل ستارگان فارس لحظاتی پیش به برتری رسید.

در دیگر دیدار از مرحله مقدماتی، از ساعت ۱۴، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران مقابل هم صف آرایی می‌کنند. از این گروه، صعود تیم‌های پیکانِ تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نهاییِ لیگ برتر قطعی شد.  

هشتمین دوره لیگ پومسه ؛ از پنجشنبه

هشتمین دوره لیگ پومسه یا اجرای فرم تکواندو از پنجشنبه آغاز می شود . هفته های اول تا چهارم از دور رفتِ این رقابتها، در خانه تکواندوی فدراسیون آغاز می شود و سی ونه ورزشکار در بخش انفرادیِ استاندارد و ابداعی و تیمیِ استاندارد و ابداعی در رده های سنی مختلف با هم رقابت خواهند کرد.

گلایه های کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان

فرانک پرتوآذر، کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، این روزها سخت تمرین می کند تا بتواند در مسابقات انتخابی المپیک، سهمیه کسب کند. دارنده اولین مدال دوچرخه سواریِ تاریخ بانوان ایران، از کم لطفی و حمایت نکردن مسئولان استان گله دارد.

گلِ مهدی عبدی؛ نامزد جایزه بهترین گل هفته

گلِ مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا و گلِ دوم جونیور- مهاجم برزیلی اولسان ، نامزد دریافت جایزه بهترین گل هفته شدند. 

هفته دهم رقابتهای فوتبال پرتغال

در هفته دهم رقابت‌های فوتبال پرتغال، تیم پورتو در حضور مهدی طارمی ۲ - صفر بر ناسیونال غلبه کرد. طارمی دقیقه ۲۱ یک پنالتی برای تیمش گرفت و گل دوم پورتو هم روی پاسِ طارمی به ثمر رسید.
 
جعفر سلمانی بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان با امضای قراردادی دو ساله به تیم پورتیمونِنزه پرتغال پیوست. 
 
حسین طیبی - ملی پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکای پرتغال، در فهرست تیم منتخب سال ۲۰۲۰ جهان قرار گرفت.

هفته شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه

در آخرین شب از هفته شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه و در مهمترین بازی، تیم پاری سن ژرمن بدون گل مقابل لیل متوقف شد. 

هفته سیزدهم فوتبال باشگاهی آلمان

در آخرینِ شب از هفته سیزدهم فوتبال باشگاهی آلمان، تیم رده چهارمی وولفسبورگ با یک گل اشتوتگارت رو برد و فرایبورگ با نتیجه پرگلِ ۴ - یک بر هرتابرلین غلبه کرد.
 
تیمهای فوتبال نوجوانان و جوانان ایران صبح امروز برای برگزاری اردو و دیدار دوستانه با تاجیکستان عازم این کشور شدند.
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha